Predstavljanje tehnologije LG CINEMA 3D™ u Parizu obilježili rekordi

U palači Grand Palais najviše je osoba gledalo 3D film prikazan na najvećem 3D zaslonu na svijetu

Zagreb, 29. travnja 2011. – LG Electronics (LG) je u Parizu pred 1.500 uzvanika predstavio najnoviju tehnologiju LG CINEMA 3D™, nedavno predstavljenu i u Hrvatskoj. Ova tehnologija korisnicima osigurava iskustvo gledanja nalik onome u kinu uz lagane, udobne naočale, jasnu sliku iznimne svjetline te širok kut gledanja, dok napredne značajke čine televizore s tehnologijom LG CINEMA 3D™ idealnima za opuštanje u krugu obitelji i prijatelja.

„Televizori s tehnologijom CINEMA 3D™ namijenjeni su onima koji teže udobnosti tijekom uživanja u 3D zabavi“, rekao je Kyung-hoon Byun, izvršni potpredsjednik za prodaju i marketing u kompaniji LG Home Entertainment. „Uvjereni da će upravo ova tehnologija postati standard u industriji 3D televizora.“

Gotovo 1.500 uzvanika iz zemalja diljem Europe okupilo se u Parizu kako bi gledali projekciju 3D filma Rio na golemom zaslonu dimenzija 27x11m. Tako su postavljena čak dva rekorda koje je potvrdio Guinness – najviše je ljudi istovremeno na jednom mjestu gledalo 3D film, i to film prikazan na najvećem 3D zaslonu na svijetu. Događanju su prisustvovale i zvijezde poput Sophie Marceau, Isabelle Giordano i Claudea Leloucha.

„Veza između tehnologije CINEMA 3DTM i zabave u potpunosti je prirodna“, rekao je Kyung-hoon Byun. „Zato će ova tehnologija biti predstavljena i na filmskom festivalu u Cannesu u okviru kampanje tijekom koje nastojimo javnost upoznati s velikim napretkom na području 3D rješenja.“

Televizori LG CINEMA 3D™ s tehnologijom Film Patterned Retarder (FPR) ulaze na rastuće tržište 3D rješenja na kojem su dosad dominirali 3D televizori s pripadajućim shutter naočalama. Ovi napredni televizori optimiziraju odvajanje slika za lijevo i desno oko propuštanjem slike kroz svoj polarizirani sloj za oba oka istovremeno, omogućavajući gledateljima široki kut gledanja uz uistinu jedinstveno jasnu 3D sliku bez treperenja, a time i bez zamora očiju. Odsustvo treperenja slike potvrđuje i certifikat Flicker Free koji su ovim televizorima dodijelili Intertek i TÜV, dvije najuglednije certifikacijske organizacije na području tehničke inspekcije i nadzora. Televizori s tehnologijom LG CINEMA 3D™ prvi su na svijetu primili taj certifikat.

Za televizore s tehnologijom CINEMA 3D™ nisu potrebne skupe naočale s baterijskim napajanjem jer pripadajuće naočale osiguravaju svjetlinu i jasnoću slike te gledateljima omogućuju još ugodnije uživanje u 3D sadržaju. Težine svega 16 grama, ove 3D naočale nemaju električnih dijelova, ne koriste elektromagnetske valove te ih ne treba puniti, a zahvaljujući njihovoj pristupačnoj cijeni, moguće ih je kupiti koliko god je potrebno za opuštanje uz 3D film ili nogometnu utakmicu u društvu obitelji i prijatelja.

Kvalitetu slike poboljšava i 3D Light Boost, tanki film na zaslonu koji jamči maksimalnu svjetlinu 3D prikaza. Važnost ove ključne prednosti pred uobičajenim 3D rješenjima naglasio je i James Cameron tijekom National Association of Broadcasters Showa u Las Vegasu. Redatelj 3D filma Avatar smatra da polarizirane naočale približavaju 3D sadržaj korisnicima u njihovom domu. Nadalje, širok kut gledanja i realni prikaz sadržaja iz svake pozicije gledanja čine tehnologiju Cinema 3DTM idealnom za iskustvo gledanja u krugu najbližih, dok je uz mogućnost pretvaranja 2D sadržaja u 3D korisnicima uvijek dostupan vrhunski 3D sadržaj.

LG je predstavljanjem tehnologije Cinema 3D™ nove generacije pokazao odlučnost u unaprjeđenju 3D rješenja, čineći ih dostupnima u domovima diljem svijeta.

Za više informacija, molimo posjetite www.lge.hr

# # #

O LG Electronicsu
LG Electronics, Inc. je globalni predvodnik i tehnološki inovator na području potrošačke elektronike, mobilnih komunikacija i kućanskih aparata. Zapošljava više od 80 000 ljudi, u preko 115 poslovnih jedinica diljem svijeta. U 2010. godini zabilježio je prodaju od 43.4 milijardi američkih dolara na svjetskoj razini. LG je podijeljen na četiri poslovne cjeline: kućna zabava, mobilne komunikacije, kućanski aparati te klimatizacijski uređaji i energetska rješenja. LG je jedan od vodećih proizvođača televizora s ravnim zaslonom, audio i video uređaja, mobilnih telefona, klima uređaja i perilica rublja. LG je potpisao dugogodišnji ugovor o globalnom i tehnološkom partnerstvu s Formulom 1™. U sklopu ove suradnje na najvišem nivou LG dobiva ekskluzivna prava označavanja i oglašavanja kao službeni dobavljač potrošačke elektronike, mobilnih telefona te obrađivač podataka za Formulu 1™. Za dodatne informacije posjetite: www.lge.com