Impresivni 3D prikaz

Kompanija LG Electronics predstavlja najveći 3D Smart televizor sa naprednom UD tehnologijom

Beograd, 4. januar 2012. – Kompanija LG Electronics (LG) će predstaviti najveći 3D UD (Ultra Definition) televizor na svetu na predstojećem Sajmu potrošačke elektronike (CES) u Las Vegasu. Kombinujući 3D tehnologiju i Smart funkcije sa naprednom UD tehnologijom, najnoviji LG televizor sa dijagonalom od 84 inča uvešće novu dimenziju kada je u pitanju reprodukovanje 3D sadržaja.

„Veliko nam je zadovoljstvo što možemo da predstavimo najveći 3D televizor koji koristi jedinstvenu UD tehnologiju“, izjavio je Havis Kwon, predsednik i izvršni direktor kompanije LG Electronics Home Entertainment. „Kroz spajanje 3D, Smart i UV tehnologije želimo da svim posetiocima CES-a pokažemo da ćemo i u 2012. godini biti vodeći brend koji će svojim inovativnim pristupom ispuniti očekivanja svih svojih korisnika širom sveta.“

LG 3D UD televizor poseduje impresivni kvalitet slike zahvaljujući ekranu rezolucije 3840x2160 piksela, koja je četiri puta veća od rezolucije svih postojećih Full HD televizora. Uz minimalistički i elegantni dizajn, LG 3D UD televizor proizvodi najuverljivije 3D iskustvo koje se može doživeti van bioskopskih sala. Pored toga, funkcija kontrole dubine 3D slike (3D Depth Control) omogućava korisnicima da samostalno podešavaju 3D efekte, dok funkcija zumiranja 3D zvuka (3D Sound Zooming) obezbeđuje kvalitet zvuka kao na najboljim kućnim bioskopima.

Korisnici imaju pristup i LG Smart TV ekosistemu, koji sadrži preko 1200 aplikacija. Ovaj servis čini dostupnim veliki broj različitog sadržaja, uključujući i 3D zonu, gde se mogu pronaći najnovija 3D filmska ostvarenja. Ovaj model takođe poseduje i sistem konvertorovanja 2D u 3D sliku. Uz LG 3D UD televizor dolazi i novi Magic Remote daljinski upravljač, sa dodatnim funkcijama, kao što su Voice Recognition, Wheel, Magic Gesture i Pointing, koje pružaju potpuno novo korisničko iskustvo.

# # #