Da biste imali pravi utisak o našem veb sajtu LG.com, morate da koristite drugi pregledač ili da nadogradite Internet Explorer na noviju verziju (IE9 ili noviji).

Veb sajt LG.com koristi dizajn sa brzim odazivom koji nudi prijatno iskustvo i prilagođava se veličini ekrana vašeg uređaja. Da biste na najbolji mogući način doživeli veb sajt LG.COM, pratite sledeća uputstva.

Ako koristite Internet Explorer 8 ili stariji, moraćete da koristite drugi pregledač kao što je Firefox ili Chrome ili da nadogradite Internet Explorer na noviju verziju (IE9 ili noviji).

Ako koristite Internet Explorer 9 i noviji, isključite opciju „Postavke prikaza kompatibilnosti“ u pregledaču Internet Explorer prateći sledeće korake:

• Kliknite desnim tasterom miša na vrhu pregledača i proverite da li je odabrana opcija „Traka sa menijima“
  • Izaberite opciju „Alatke“ na traci sa menijima, a zatim izaberite „Postavke prikaza kompatibilnosti“
  • U iskačućem meniju opozovite izbor u sva tri polja i kliknite na „Zatvori“
  • Prozor pregledača će se automatski osvežiti i bićete spremni

Novi LG Cinema 3D monitor za prirodni prikaz boja

Beograd, 27. novembar 2012. - Kompanija LG Electronics je objavila da je D2343 Cinema 3D monitor, prvobitno predstavljen sa Sajmu potrošačke elektronike u Las Vegasu (CES), dostupan i u Srbiji. Novi LG Cinema 3D monitor poseduje FULL HD rezoluciju i Dual Play funkciju, a IPS ekrani donose prikaz živih boja i omogućuju širok ugao gledanja. D2343 pruža mogućnost jednostavne konverzije 2D u 3D sadržaj, tako da gledaoci imaju pristup neograničenom visokokvalitetnom 3D sadržaju. Ovi modeli koriste LG CINEMA 3D tehnologiju i dolaze u paketu sa udobnim i laganim 3D naočarima. Dodatno, sa 3D Effect modom, prikazane konture i ivice objekata mogu biti izoštrene, što nudi mnogo precizniju percepciju dubine i ujednačen vizuelni prikaz. IPS panel takođe pruža jedinstveno 3D iskustvo živopisnih boja, dajući čistu sliku sa ujednačenim prelazom između boja.

Još jedna zanimljiva karakteristika je Dual play funkcija, koja omogućava korisnicima igranje udvoje, na jednom ekranu i to bez razdvajanja ekrana na dva dela (split screen) pri čemu svaki igrač, u isto vreme, vidi prikaz iz svoje perspektive. Ova tehnologija je takođe bazirana na polarizovanom prikazu ekrana, pa su neophodne i posebne Dual play naočare, zahvaljujući kojima svaki od igrača vidi ceo prostor za igru.

Mega odziv kontrasta, Full HD i LG SUPER+ rezolucija doprinose jedinstvenom prikazu slike na monitoru i omogućavaju izuzetno kvalitetno reprodukovanje sadržaja koji nisu u HD formatu, tako da su slike sa zamagljenim konturama sada prošlost.

Ovaj model poseduje odnos kontrasta od 5,000,000:1, čime je poboljšana jasnoća i bistrina slike. Zahvaljujući izuzetno širokom uglu gledanja od čak 178 stepeni, novi IPS ekrani omogućavaju gledaocima sliku bez preklapanja boja i to bez obzira da li su u sedećem ili ležećem položaju. Konačno, upoređujući sa prethodnim LED monitorima, SUPER Energy Saving tehnologija omogućava veću uštedu električne energije i to bez kompromisa kada je kvalitet u pitanju.

Ovaj model je u Srbiji dostupan po preporučenoj ceni od 19 999 dinara, a za više informacija posetite zvaničnu internet prezentaciju kompanije LG Electronics u Srbiji na adresi www.lge.rs.

Ključne karakteristike:

D2343 monitor