OSTUVÕIMALUSED

Pure Colorsi saladus.

Pure Colorsi saladus peitub meie NanoCell-tehnoloogias. Nanoosakesed eemaldavad RGB lainepikkustest ebapuhtad värvid, tagades, et ekraanil kuvataks ainult puhtaid ja täpseid värve.
Mitmevärvilised pikslid voolavad läbi nanoosakeste filtritega ekraani, mille järel osakesed on eredamad ja selgemad. Mitmevärvilised pikslid voolavad läbi nanoosakeste filtritega ekraani, mille järel osakesed on eredamad ja selgemad.
100% värvitruudus

Pure Colors
veatu värvitruudusega.

LG NanoCell teler kuvab tänu Nano-tehnoloogiale puhtaid värve kõrge värvitruudusega ja laia vaatenurga alt. Värvitruudus näitab ekraani järjepidevust värvide ja nende heleduse osas. Interteki sertifikaadiga LG NanoCell TV tagab kõrge värvitruuduse, mis on CIE DE2000 mõõdetuna 18 värvimustri puhul 100% vaatenurgaga ±30°. Teisisõnu tähendab see, et LG NanoCell teler kuvab värve rikkalikult ja täpselt ka laia nurga alt vaadates.
Kaks kõrvuti asetsevat LG NanoCell telerit näitavad eest ja keskmest väljapoole jääva vaatenurga all käsi, mis hoiavad mitmevärvilisi värviosakesi. Pilt püsib mõlema nurga all ergas ja täpne. Kaks kõrvuti asetsevat LG NanoCell telerit näitavad eest ja keskmest väljapoole jääva vaatenurga all käsi, mis hoiavad mitmevärvilisi värviosakesi. Pilt püsib mõlema nurga all ergas ja täpne.
*Interteck on sertifitseerinud 100% värvitruuduse mõõdetuna CIE DE2000 18-värvilise Macbethi mustriga ±30° vaatenurga juures.
*50-tolline NANO85 mudel ei toetata 100% värvitruudust. Seda toetavad kõik muud NANO85 mudeli suurused ning kõik NANO90, NANO95 ja NANO99 mudelid. Kõik mudelid, mis toetavad 100% värvitruudust, on saanud InterTeki sertifikaadi.
Sügav must Full Array Dimming-tehnoloogiaga

Pure Colors, mida on täiustatud
sügava mustaga.

LG NanoCell lisab pildile sügava musta, mis täiustab oskuslikult Pure Colors-tehnoloogiat. Full Array Local Dimming-tehnoloogial on mitu hämardusala, mis asuvad otse teleriekraani taga. Neid alasid saab üksteisest sõltumatult juhtida, et saada sügavama musta ja detailsema pildi jaoks täiustatud musta tasemed. Täpsem taustvalgustuse juhtimine aitab vältida ka taustvalgustuse hajumist ja haloefekti, et saavutada suurem kontrastsus ja detailsem pilt, mida iganes vaatate.
Tagantvaade ilutulestikku vaatavale naisele ja väiksele lapsele. Kujutis on keskelt poolitatud: vasakul küljel on hall taust ja pleekinud värvid nagu tavalistel LCD-teleritel, paremal pool on sügavam must ja erksamad värvid, nagu on neid näidatakse LG NanoCell teleris.Keskelt poolitatud pilt, mis näitab erinevaid teleri hämardustehnoloogiaid. Vasakul pool on Edge hämardus, paremal Full Array hämardus. Täpsem ja teravam pilt on paremal. Tagantvaade ilutulestikku vaatavale naisele ja väiksele lapsele. Kujutis on keskelt poolitatud: vasakul küljel on hall taust ja pleekinud värvid nagu tavalistel LCD-teleritel, paremal pool on sügavam must ja erksamad värvid, nagu on neid näidatakse LG NanoCell teleris.Keskelt poolitatud pilt, mis näitab erinevaid teleri hämardustehnoloogiaid. Vasakul pool on Edge hämardus, paremal Full Array hämardus. Täpsem ja teravam pilt on paremal.
*Tehnoloogiat Full Array Dimming toetavad mudelite NANO99, NANO95 ja NANO 90 kõik suurused. See on saadaval ainult 86-tollisel NANO85 mudelil.
*Võrreldes tavapärase ilma NanoCell-tehnoloogiata LG UHD-teleritega.
*Jäljendavad pildid, et funktsiooni paremini selgitada.

Kas olete leidnud omale ideaalse teleri?

Ehtne 8K

Puhtad värvid täisresolutsioonis.

Puhtad värvid näevad Ehtsa 8K-resolutsiooniga välja paremad kui kunagi varem. Seda seetõttu, et LG NanoCell-teleril on kõrge eraldusvõimega kuva jaoks umbes 33 miljonit tihedalt pakitud pikslit – mida suurem on pikslitihedus, seda parem on eraldusvõime. Kombineerides suure pikslitiheduse peaaegu täiusliku kontrastsuse modulatsiooni tasemega, täiustab 8K ekraan Pure Colours-tehnoloogiat, et pakkuda hämmastavat ja kvaliteetset pilti, mis ületab 8K teleri CTA-pildi.
Teleriekraani ülemine vasak osa näitab lehtede taustal erksavärvilist kameeleoni. Pildi all on väiksemad pildid kameeleoni silmadest, mis näitavad Full HD ja 8K resolutsiooni detailsuse erinevust. Teleriekraani ülemine vasak osa näitab lehtede taustal erksavärvilist kameeleoni. Pildi all on väiksemad pildid kameeleoni silmadest, mis näitavad Full HD ja 8K resolutsiooni detailsuse erinevust.
*CTA (Consumer Technology Association – tarbijatehnoloogia ühendus): standardi- ja erialaorganisatsioon, mis koondab Ameerika Ühendriikides enam kui 2200 tarbijatehnoloogiaettevõtet.
*CTA sertifikaat antakse tootele, mis vastab ametlikele tööstusharu nõuetele.
*Saadaval ainult 8K mudelitel.
*CM-i väärtused põhinevad LG sisemistes uuringutes testitud 65NANO99 mudelitel.
*Esitatud CM-väärtust on testitud horisontaalasendis.
8K üleskonvertimine tehisintellektiga

Kõik on parem
tänu Pure Colors-tehnoloogiale

LG NanoCell-teler tõstab Pure Colori uutesse kõrgustesse, lastes teil nautida mis tahes sisu hämmastava 8K-resolutsiooniga. Tehisintellektiga protsessor kasutab sügavõppe algoritme, et analüüsida vaadatut ja muuta mitte-8K sisu hämmastavalt kaasahaaravaks 8K-ks. Suurendatud pilt on teravam ja märgatavalt kõrgema selguse ja detailitasemega ka meie suurimatel ekraanidel vaadatuna.
Kõrvuti pildid punastest tellishoonetest linnas. Parempoolne pilt on teravam ja selgem, näidates, kuidas AI 8K suurendamine pilti parandaks. Kõrvuti pildid punastest tellishoonetest linnas. Parempoolne pilt on teravam ja selgem, näidates, kuidas AI 8K suurendamine pilti parandaks.
*Üleskonverditud sisu kvaliteet sõltub algsest resolutsioonist.
*Saadaval ainult 8K mudelitel.
*Jäljendavad pildid, et funktsiooni paremini selgitada.
Sisseehitatud videodekooder

Täielik tugi tehnoloogiale
Pure Colors 8K resolutsiooniga

LG NanoCell-teler katab teie 8K-vajadused. Sisseehitatud videodekooder toetab erinevaid kodekitüüpe, sealhulgas AV1 ja HEVC-d. See annab teile vabaduse nautida 8K sisu erinevatest allikatest, sealhulgas kohalikud andmekandjad, YouTube ja muud voogedastusteenused.
Vasakult paremale kaljusel mäel seisva matkavarustuses mehe kujutis; hämar stseen punast valgust kiirgava tunneli ees seisvast poisist; valgel taustal sinises kleidis naine, kes hoiab mõõka. Vasakult paremale kaljusel mäel seisva matkavarustuses mehe kujutis; hämar stseen punast valgust kiirgava tunneli ees seisvast poisist; valgel taustal sinises kleidis naine, kes hoiab mõõka.
*Koodek AV1 võimaldab vaadata uusimaid 8K videoid YouTube’ist. Koodeki HEVC toetus annab võimaluse kasutada ka muid voogedastusteenuseid ja kohalikke andmekandjaid.
*Voogedastuse kasutamise eelduseks võib olla tarkvara uuendamine pärast ostu. 8K sisu kättesaadavus võib erineda ja 8K taasesitus nõuab suure ribalaiusega internetiühendust.

Kas olete leidnud omale ideaalse teleri?

Puhaste värvidega panoraam

Kõike, mis teeb LG NanoCell-teleri suurepäraseks, on ülisuure ekraaniga veelgi rohkem. See ülisuur kõrge resolutsiooniga ekraan muudab kogu teie lemmiksisu veelgi kaasahaaravamaks.
Pilt hallile seinale maast laeni akna kõrvale paigaldatud lameekraaniga televiisorist, mis näitab linnavaadet. Telerist vasakul on lamp ja ekraan näitab matkajat lumisel kaljul sinise, pilvedega taeva taustal. Pilt hallile seinale maast laeni akna kõrvale paigaldatud lameekraaniga televiisorist, mis näitab linnavaadet. Telerist vasakul on lamp ja ekraan näitab matkajat lumisel kaljul sinise, pilvedega taeva taustal.

Vaata volitatud edasimüüja internetipoe lehele