جزئیات تصاویر را با وضوح ببینید.

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos را به بهترین شکل خود ببینید و بشنوید.

تلویزیون‌های LG OLED با جدیدترین راهکارهای Dolby عرضه می‌شوند. Dolby Vision IQ با استفاده از فراداده و حسگرهای نوری داخلی تلویزیون، کیفیت تصویر را بر اساس نوع محتوا و محیط اطراف بهینه‌سازی می‌کند در حالی که Dolby Atmos به صورت همزمان صدای گیرای چند بعدی را منتقل می‌کند. این ترکیبی قدرتمند است که تجربه واقعی‌تری را هنگام تماشای فیلم در اختیارتان می‌گذارد.
لوگوهای Dolby Vision IQ و Atmos به صورت افقی در یک ردیف قرار گرفته‌اند. در زیر این لوگوها، پدر و پسری در حالی که روی کاناپه نشسته اند تلویزیونی را تماشا می کنند که دختری را با یک ماده معدنی در دست در وسط پس زمینه مشکی و نارنجی نشان می دهد. لوگوهای Dolby Vision IQ و Atmos به صورت افقی در یک ردیف قرار گرفته‌اند. در زیر این لوگوها، پدر و پسری در حالی که روی کاناپه نشسته اند تلویزیونی را تماشا می کنند که دختری را با یک ماده معدنی در دست در وسط پس زمینه مشکی و نارنجی نشان می دهد.
سرگرمی

پشتیبانی از برترین پلتفرم‌های نمایش فیلم و سریال در LG OLED

تلویزیون‌های LG OLED از Netflix ,Disney+ ,Amazon Prime Video وApple TV پشتیبانی می‌کنند. اکنون می‌توانید از تمام فیلم‌های سینمایی، برنامه‌های تلویزیونی و مستندهای مورد علاقه خود با کیفیت تصویر فوق‌العاده و صدای گیرا لذت ببرید.
لوگوهای Netflix, Disney+, Amazon Prime Video و Apple TV  به صورت افقی در یک ردیف چیده شده‌اند. در زیر این لوگوها، پوستری از فیلم‌های سینمایی در Netflix ,Disney+ , Amazon Prime Video و Apple TV  به صورت افقی در یک ردیف قرار گرفته‌اند. لوگوهای Netflix, Disney+, Amazon Prime Video و Apple TV  به صورت افقی در یک ردیف چیده شده‌اند. در زیر این لوگوها، پوستری از فیلم‌های سینمایی در Netflix ,Disney+ , Amazon Prime Video و Apple TV  به صورت افقی در یک ردیف قرار گرفته‌اند.
*به عضویت سرویس پخش آنلاین نتفلیکس نیاز است.
*به اشتراک دیزنی پلاس نیاز است. تابع ضوابط در http://www.disneyplus.com ⓒ 2020 Disney و نهادهای مرتبط با آن.
*آمازون پرایم ویدیو و همه لوگوهای مرتبط نشان‌های تجاری شرکت Amazon.com یا شرکت‌های وابسته به آن هستند. هزینه‌های عضویت در آمازون پرایم و یا پرایم ویدیو اعمال می‌شود. برای جزئیات بیشتر primevideo.com/terms را ملاحظه فرمایید.
*اشتراک اپل تی وی پلاس مورد نیاز است. اپل، لوگوی اپل و اپل تی وی نشان‌های تجاری شرکت اپل هستند که در ایالات متحده و سایر کشورها به ثبت رسیده اند.
*پشتیبانی از خدمات ممکن است بر اساس کشور متفاوت باشد.

آیا تصور نمی‌کنید تلویزیون ایده‌آل خود را یافته‌اید؟


HDR 10 Pro

HDR پیشرفته

از آنجا که HDR 10 از فراداده دینامیکی نظیر Dolby استفاده نمی‌کند، ما فناوری LG HDR خود را که از فراداده استاتیک بهره می‌جوید، برای ایجاد HDR 10 Pro یکپارچه کردیم. از این فراداده برای تنظیم رنگ و روشنایی، نشان دادن جزئیات بیشتر در هر دو صحنه روشن و تاریک و اصلاح رنگ استفاده می‌شود تا هر چیزی که تماشا می‌کنید واقع گرایانه تر به نظر برسد. این ویژگی همچنین موجب تشدید محتوای منظم HDR می‌شود که در نتیجه همه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه شما دینامیک‌تر و پویاتر خواهند بود.
تصویری از دریا، مرغ دریایی در سمت چپ و صخره در سمت راست با متن HDR در بالا و سمت چپ به صورت تار دیده می شود. تصویری از دریا، مرغ دریایی در سمت چپ و صخره در سمت راست با متن HDR 10 Pro در بالا و سمت راست به صورت شفاف تر و واقع گرایانه تر مشاهده می شود. تصویری از دریا، مرغ دریایی در سمت چپ و صخره در سمت راست با متن HDR در بالا و سمت چپ به صورت تار دیده می شود. تصویری از دریا، مرغ دریایی در سمت چپ و صخره در سمت راست با متن HDR 10 Pro در بالا و سمت راست به صورت شفاف تر و واقع گرایانه تر مشاهده می شود.
روند ساختاری HDR 10 Pro تصویر خروجی را پس از پردازش تصویر ورودی توسط تلویزیون ال جی نشان می دهد. روند ساختاری HDR 10 Pro تصویر خروجی را پس از پردازش تصویر ورودی توسط تلویزیون ال جی نشان می دهد.

آیا تصور نمی‌کنید تلویزیون ایده‌آل خود را یافته‌اید؟



Filmmaker Mode

به چشم‌انداز کارگردانان واقعیت بخشیده است.

™FILMMAKER MODE (حالت فیلم‌ساز) روان‌سازی حرکت، وضوح تصویر و سایر تنظیمات پردازش را خاموش می‌کند ولی نسبت‌های تصویر، رنگ‌ها و فریم ریت‌های اصلی را حفظ می‌کند. این ویژگی باعث نمایش دقیق تصاویر مدنظر کارگردانان می‌شود؛ در نتیجه تماشای فیلم را همانگونه که در نظر داشته‌اند، تجربه می‌کنید.
Auto Calibration

دقت در سطح یک متخصص

Auto Calibration با تنظیم انحرافات نمایشگر موجود در هر تلویزیون، کالیبراسیون را برای کارشناسان آسان‌تر می‌کند. این کار هم به صورت نرم‌افزاری و هم سخت‌افزاری قابل انجام است که امکان تنظیم دقیق‌تر را فراهم می‌کند. Auto Calibration با تنظیم تفاوت در رنگ و روشنایی انجام می‌شود که پتانسیل نمایشگر را به اوج می‌رساند و در نتیجه می‌تواند تصاویر دقیق‌تری را انتقال دهد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا از کیفیت فوق واقعی LG OLED در بهترین حالت خود لذت ببرید.
مهندسی در اتاق کار خود مشغول کار روی کنترلر است تا تصویر به نمایش درآمده روی نمایشگر را تنظیم کند. مهندسی در اتاق کار خود مشغول کار روی کنترلر است تا تصویر به نمایش درآمده روی نمایشگر را تنظیم کند.