پتانسیل خود را در بازی‌کردن آزاد کنید.

تأخیر ورودی کم / زمان پاسخ 1ms

از مسابقه عقب نمانید.

تلویزیون‌های LG OLED با زمان پاسخگویی باورنکردنی 1ms، تأخیر ورودی بسیار کمی دارند. این قابلیت به شما اطمینان می‌دهد هر حرکتی که روی کنترلر وارد کنید، بلافاصله روی نمایشگر، نمایش داده می‌شود که به شما نسبت به رقیبانتان برتری داده و شانس بیشتری برای برد به شما می‌دهد.
نشان تأخیر ورودی کم نشان زمان پاسخ 1ms نشان تأخیر ورودی کم نشان زمان پاسخ 1ms
گیمینگ پیشرفته

جدیدترین و بهترین مشخصات

مدل‌های C1 و G1 تلویزیون LG OLED اولین‌ها در جهان هستند که با پشتیبانی از Dolby Vision® HDR باور نکردنی در 120 هرتز 4K برای گیمینگ، تجربه بازی را به سطحی که تاکنون مشاهده نشده است، ارتقا می‌دهند. تلویزیون‌های LG OLED علاوه بر پشتیبانی از VRR* و ALLM* برای ایجاد همخوانی در تغییرات فریم ریت و کاهش بریدگی تصویر، از HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کنند. این قابلیت با انتقال حرکت‌های سریع و محیط بازی یکپارچه (همگی در بالاترین رزولوشن) تاری و سایه اندازی تصویر را تا سطوحی که به سختی قابل مشاهده باشد، کاهش می‌دهد.
نشان گیمینگ 4K  به میزان 120fps نشان نرخ تازه‌‌سازی متغیر نشان حالت کاهش خودکار تأخیر نشان بهبود کنترل برای HDMI نشان گیمینگ 4K  به میزان 120fps نشان نرخ تازه‌‌سازی متغیر نشان حالت کاهش خودکار تأخیر نشان بهبود کنترل برای HDMI
*زمان انتشار به روز رسانی‌های میان‌افزار برایDolby Vision® HDR در 120 هرتز 4K برای گیمینگ بر اساس مدل متفاوت است.
*120 هرتز 4K و VRR تنها در مدل‌های Z1، G1، C1 و B1 پشتیبانی می‌شوند.

آیا تصور نمی‌کنید تلویزیون ایده‌آل خود را یافته‌اید؟


بهینه‌ساز بازی

تمام تنظیمات بازی شما در یک جا

بهینه‌ساز بازی برای گونه‌های مختلف بازی از قبیل FPS ،RPG و RTS تنظیمات بهینه‌ای را فراهم می‌کند. شما می‌توانید برای کنترل بیشتر روی تنظیمات تصویر و صدا به همه چیز در یک مکان دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌‌توانید بین فناوری‌های VPR ،NVIDIA G-SYNC و™ AMD FreeSync نیز تغییر وضعیت دهید. این کنترل اضافی اطمینان می‌دهد که همه بازی‌های شما با تاخیر پرش و بریدگی کمتر، شفاف و روان خواهد بود.
تنظیم حالت بر اساس گونه بازی، صدای بازی و VRR در بهینه‌ساز بازی در هنگام اجرای بازی (ویدیو را پخش کنید). تنظیم حالت بر اساس گونه بازی، صدای بازی و VRR در بهینه‌ساز بازی در هنگام اجرای بازی (ویدیو را پخش کنید).
*میزان دسترسی به روز رسانی‌های نرم‌افزار می‌تواند بسته به مدل و منطقه متفاوت باشد.
*NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync™ Premium فقط در مدل‌های Z1، G1، C1 و B1 پشتیبانی می‌شوند.
*این سرویس از نیمه دوم سال در دسترس خواهد بود.
*NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync™ Premium فقط در مدل‌های Z1، G1، C1 و B1 پشتیبانی می‌شوند.
*NVIDIA G-SYNC با کارت‌های گرافیکی RTX 20، RTX 30 و GTX 16 سازگار است. GPU های قدیمی‌تر از G-SYNC پشتیبانی نمی‌کنند.
*NVIDIA G-SYNC فقط در مدل‌های Z1،G1،C1 وB1 پشتیبانی می‌شود.
*AMD FreeSync™ Premium فقط در مدل‌های Z1،G1،C1 وB1 پشتیبانی می‌شود.

تلویزیون LG OLED و XBOX سری X به هم می‌پیوندند.

آیا تصور نمی‌کنید تلویزیون ایده‌آل خود را یافته‌اید؟



لوگوی توییچ<br>نشان گواهی دار Wi-Fi 6
استریم بازی

با استریم‌های مورد علاقه خود همراه شوید.

از پلتفرم Twitch ( پلتفرم پخش زنده پیشرو در جهان برای بازی‌ها)، به کمک Wi-Fi 6 که قابلیت اطمینان بیشتر، تأخیر کمتر و سرعت بالاتر را ارائه می‌دهد، به بهترین نحو از تلویزیون LG OLED لذت ببرید.
*Wi-Fi6 فقط از مدل Z1 8K پشتیبانی می‌کند.
HGiG

لذت یک گیمینگ HDR واقعی

ال‌جی برای اطمینان از بهترین تجربه بازی HDR به بزرگترین توسعه‌دهندگان و شرکتهای فناوری در صنعت بازی پیوسته است. HGiG همراه با کیفیت تصویر ارائه شده توسط پیکسل‌های خود نورده، گرافیکی ارائه می‌دهد که به بهترین شکل با مشخصات و سطح عملکرد تلویزیون شما مطابقت دارد. با اطمینان خاطر تعداد زیادی از گزینه‌های بازی را در اختیار داشته باشید چرا که تلویزیون LG OLED هرکدام از آنها را همانگونه که مد نظر توسعه دهندگان است، نمایش می‌دهد.
نشان HDR GAMING INTEREST GROUP نشان HDR GAMING INTEREST GROUP
یک تصویر متحرک (خانه کوچکی به همراه درختی در زمین کوچک که در وسط تالابی احاطه شده توسط درختان بلند و عریان احاطه شده است) با متن «با HGIG» در بالا و سمت راست روشن تر بوده و کیفیت تصویر آن نسبت به مورد بدون HGIG بهتر است. یک تصویر متحرک (خانه کوچکی به همراه درختی در زمین کوچک که در وسط تالابی احاطه شده توسط درختان بلند و عریان احاطه شده است) با متن «با HGIG» در بالا و سمت راست روشن تر بوده و کیفیت تصویر آن نسبت به مورد بدون HGIG بهتر است.
*HGiG یک گروه داوطلب از شرکت‌های صنعت بازی و صفحه نمایش تلویزیون است که گرد هم آمده‌اند تا برای بهبود تجربه گیمینگ HDR مصرف کننده، دستورالعمل‌های عمومی را مشخص کرده و در دسترس قرار دهند.