تایپوموشن ترکیب QNED و نانوسل و انفجار پودر رنگی در صفحه تلویزیون. تایپوموشن ترکیب QNED و نانوسل و انفجار پودر رنگی در صفحه تلویزیون.
ادغام فناوری‌های Quantum Dot و Nanocell

See Pure Colors Even Richer

کیفیت رنگ فوق‌العاده تلویزیون‌های QNED، با ترکیب برترین فناوری‌های رنگ
*LG QNED mini LED یک تلویزیون mini LED است که فناوری NanoCell و Quantum Dot را با هم ترکیب می‌کند.
نور پس زمینه Mini LED در داخل تلویزیون روشن شده، کل نمایشگر را پوشانده و در پایان به یک گل بسیار رنگارنگ در صفحه تلویزیون تبدیل می شوند. نور پس زمینه Mini LED در داخل تلویزیون روشن شده، کل نمایشگر را پوشانده و در پایان به یک گل بسیار رنگارنگ در صفحه تلویزیون تبدیل می شوند.
Mini LEDs

حتی یک پرتوی نور کوچک تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند.

تلویزیون QNED با برخورداری از Mini LED از فناوری نور پس زمینه پیچیده‌تری پشتیبانی می‌کند. هر LED با اندازه کمتر از 300 میکرومتر (یعنی 1/40 اندازه LED معمولی) به پرتوهای نوری بیشتری اجازه می‌دهد تا در صفحه نمایش جای بگیرند. به کمک این قابلیت، تلویزیون QNED ال‌جی می‌تواند سطح روشنایی بالاتر، رنگ مشکی مطلق و دقت و جزئیات بیشتری را در مقایسه با تلویزیون LCD متوسط به نمایش درآورد.
*مدل‌های QNED99/95/90/85 از MiniLED برخوردار هستند.
*تعداد بلوک‌های MiniLED به مدل ”86 QNED99 بستگی دارد.
*اندازه MiniLED با استفاده از استانداردهای اندازه گیری داخلی ال‌جی محاسبه شده است.
دو صفحه تلویزیون مشاهده می شوند (یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست). تصاویر یکسانی از بلور رنگی در هر تلویزیون مشاهده می شود. تصویر سمت چپ کمی مات است در حالی که تصویر سمت راست بسیار واضح است. تصویر یک تراشه پردازنده در گوشه پایین و سمت چپ تلویزیون در تصویر سمت راست دیده می‌شود. دو صفحه تلویزیون مشاهده می شوند (یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست). تصاویر یکسانی از بلور رنگی در هر تلویزیون مشاهده می شود. تصویر سمت چپ کمی مات است در حالی که تصویر سمت راست بسیار واضح است. تصویر یک تراشه پردازنده در گوشه پایین و سمت چپ تلویزیون در تصویر سمت راست دیده می‌شود.
+Precision Dimming Pro

بالاترین حد کیفیت

فناوری +Precision Dimming Pro از هزاران زون نوردهی(Dimming Zone) جداگانه برای کنترل دقیق نور پس زمینه استفاده می‌کند. این قابلیت در ترکیب با الگوریتم‌های یادگیری عمیق پردازنده α9 Gen5 AI Processor 8K که به دقت اطلاعات اجسام را شناسایی و استخراج می‌کند، تصویری با وضوح بالا و روشنایی ارتقا یافته به همراه حداقل اثر هاله ارائه می‌دهد.
*تعداد بلوک‌ها به مدل ”86 QNED99 بستگی دارد.
*مدل‌های QNED99/95/90 (86اینچ) از قابلیت +Precision Dimming Pro برخوردار هستند.
*مدل QNED90 (75, 65 اینچ) از قابلیت Precision Dimming Pro برخوردار است.
*مدل QNED85 از قابلیت Precision Dimming برخوردار است.
*مدل QNED80 از قابلیت Dimming Pro برخوردار است.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.
تصویری از یک نقاشی دیجیتال رنگارنگ به دو قسمت تقسیم می شود: بخش بالا دارای رنگ و پویایی بیشتری است و بخش پایین رنگ و پویایی نسبتاً کمتری دارد.

تصویری از یک نقاشی دیجیتال رنگارنگ به دو قسمت تقسیم می شود: بخش بالا دارای رنگ و پویایی بیشتری است و بخش پایین رنگ و پویایی نسبتاً کمتری دارد.

تصویری از یک نقاشی دیجیتال رنگارنگ به دو قسمت تقسیم می شود: بخش بالا دارای رنگ و پویایی بیشتری است و بخش پایین رنگ و پویایی نسبتاً کمتری دارد.

تصویری از یک نقاشی دیجیتال رنگارنگ به دو قسمت تقسیم می شود: بخش بالا دارای رنگ و پویایی بیشتری است و بخش پایین رنگ و پویایی نسبتاً کمتری دارد.

حجم رنگ %100

رنگ‌ها را با بالاترین کیفیت نمایش می‌دهیم.

‏به کمک حجم رنگ %100، در تلویزیون QNED ال‌جی، رنگ‌ها حتی در روشنایی کامل بسیار خالص به نظر می‌رسند. این نمایشگر تحت گواهینامه Intertek، می‌تواند طیف کامل DCI-P3 را در فضای رنگی سه بعدی با پوشش دامنه روشنایی کامل به تصویر بکشد؛ در نتیجه شما می‌توانید از طیف رنگی گسترده‌تر و رنگ‌های دقیق صرفنظر از روشن یا تاریک بودن نمایشگر لذت ببرید.
دو نمودار توزیع رنگ RGB به شکل قطب مثلثی مشاهده می شوند. در سمت چپ، حجم رنگ 70 درصد و در سمت راست، حجم رنگ 100 درصد وجود دارد که به طور کامل توزیع شده‌ است. متن بین دو نمودار عبارات «روشن» و «تیره» را نشان می دهد. لوگوی تحت گواهینامه Intertek درست در پایین درج شده است. دو نمودار توزیع رنگ RGB به شکل قطب مثلثی مشاهده می شوند. در سمت چپ، حجم رنگ 70 درصد و در سمت راست، حجم رنگ 100 درصد وجود دارد که به طور کامل توزیع شده‌ است. متن بین دو نمودار عبارات «روشن» و «تیره» را نشان می دهد. لوگوی تحت گواهینامه Intertek درست در پایین درج شده است.
*مدل‌های QNED99/95/90/85 از حجم رنگ %100برخوردار هستند.
*بنا به تأییدیه مستقل Intertek، حجم گاموت رنگی (CGV) نمایشگر برابر با یا فراتر از CGV مربوط به فضای رنگ DCI-P3 می‌باشد.
*حجم رنگ %70 به تلویزیون‌های UHD ال‌جی بدون فناوری نانوسل اشاره دارد.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌ا ‌ند.
تصویر چرخ و فلکی بین دو نمایشگر تلویزیون تقسیم می شود: تصویر سمت چپ رنگ پریده تر به نظر می رسد اما تصویر سمت راست واضح تر و روشن تر دیده می شود. تصویر چرخ و فلکی بین دو نمایشگر تلویزیون تقسیم می شود: تصویر سمت چپ رنگ پریده تر به نظر می رسد اما تصویر سمت راست واضح تر و روشن تر دیده می شود.
کنتراستی فراتر از انتظار

وقتی صحبت از کنتراست می‌شود، رقیبی وارد میدان نمی‌شود.

تلویزیون QNED ال‌جی به کمک فناوری نور پس زمینه کوچک‌تر و متراکم‌تر Mini LED قادر است از طریق کنترل دقیق زون‌های نوردهی متعدد و منحصر به فرد به کنتراست فوق‌العاده‌ای دست یابد. در نتیجه، برای دستیابی به تجربه بصری بهتر تصاویر واضح‌تر شده و اثر هاله به حداقل می‌رسد.
*مدل‌های QNED99/95/90/85 از کنتراست حداکثری برخوردار هستند.
سازگاری رنگ %100

زوایای مختلف،
رنگ یکنواخت و اصیل

برای لذت بردن از رنگ‌های جذاب تلویزیون QNED ال‌جی نیازی به تماشای تلویزیون از زاویه مستقیم ندارید. رنگ‌ها با سازگاری رنگ %100 حتی هنگام تماشا از زاویه 30 درجه به صورت واضح و دقیق به نمایش در می‌آیند.
*مدل‌های QNED99/95/90 از سازگاری رنگ %100 برخوردار هستند.
*این محصول دارای گواهینامه Intertek است که در آن، سازگاری رنگ %100 با اندازه‌گیری از طریق CIE DE2000 با 18 الگوی رنگی مکبث و با در نظر گرفتن زاویه دید °30± به دست آمده است.
*همه مدل‌هایی که از سازگاری رنگ %100 پشتیبانی می‌کنند دارای گواهینامه Intertek هستند.
نمایشگر تلویزیون QNED آفتاب پرست رنگارنگی را روی برگ های رنگی نشان می دهد. در زیر تلویزیون QNED، دو تصویر کوچک و نمای نزدیک از بدن آفتاب پرست به همراه جزئیات پوست آن نشان داده می شود. در سمت چپ، نسخه 4K LCD و در سمت راست، 8K mini LED قرار دارد. تصویر 8K mini LED پویاتر و واضح تر است. نمایشگر تلویزیون QNED آفتاب پرست رنگارنگی را روی برگ های رنگی نشان می دهد. در زیر تلویزیون QNED، دو تصویر کوچک و نمای نزدیک از بدن آفتاب پرست به همراه جزئیات پوست آن نشان داده می شود. در سمت چپ، نسخه 4K LCD و در سمت راست، 8K mini LED قرار دارد. تصویر 8K mini LED پویاتر و واضح تر است.
Real 8K

تفاوت در جزئیات است.

تلویزیون QNED ال‌جی حتی در بزرگترین صفحات نمایش با قابلیت Real 8K، همه جزئیات را نمایش می‌دهد. این ویژگی که از طریق ترکیب فناوری نوآورانه نمایشگر QNED با سطح عالی مدولاسیون کنتراست (Contrast Modulation) و نزدیک به 33 میلیون پیکسل حاصل شده است، تجربه بصری نفس‌گیر و واقعی ارائه می‌دهد.
*این قابلیت فقط مربوط به مدل‌های 8K (QNED99/95) است.
*تصاویر برای درک بهتر قابلیت شبیه‌سازی شده‌اند.